Wednesday, December 16, 2015

Life: Christmas All The Way

Jingle bell jingle bell jingle bell ~ Feliz Navidad, Feliz Navidad~ Noel, Noel, Noel Noel~~~~~

Ahhh~ I can hear all the songs everywhere.
(sambil tutup mata mendengar).
(Buka mata dan feel amazing~!)
Wahhhhhhhh..... It's holiday season and Christmas is coming soon!
(Imagine berlari di kawasan salji dam salji juga sedang berguguran turun).
It's Christmas seasoonnnnnnnnn~~~~

Pap! Tampar pipi bertubi-tubi kejap. Propa sangat tau. Ok, sedar dari alam angan-angan. Duduk di Malaysia jer pun mana ada salji bagai. Hihi.. baru jer nak fefeeling tadi bah, kau ni kannnnn!

For the real situation, WAHHHHHHH!!!!! Tinggal seminggu jer lagi nak menyambut Hari Krismas. Yesssss!!! Nahhh tu yang real punya reaksi. Genggaman tangan tu mesti erat dan sebut YES!!!. Naahhhhh lagi propa daripada yang tadi ni. :)

Yessssss lagiiiii sebab cuti sudah approved dan bercuti lama dan boleh berseronok dan jauh dari office dan bersama keluarga dan hoilday soon dan dan dan dannnnnnn... sampailah cuti akan habis nanti dan akan kembali muram dan tidak segembira ini kerana terpaksa kembali ke office lagi. Nayyyyyy~ But, let we enjoy first sepanjang cuti yang diberikan. Up up up up!!! Tangan tu angkat ke atas keduanya nya dan buat aksi put your hands up lagaknya tu. Up up up up gitu... Pandai nyeiiirr! Yeah... siapa tak suka cuti? Semua suka cuti tapi cuti yang bergaji tau. Jangan yang tidak bergaji.

Sepanjang cuti ni nanti manfaatkan masa dengan orang yang tersayang seperti bersama keluarga, kekasih, teman-teman dan sewaktu dengannya.

Apa yang saya harapkan untuk tahun ini semoga keluarga saya dalam keadaan sihat dan selamat, harmoni dan bahagia. Taknak lah kalau asyik murung, sedih, muram jer. For papa dan mama saya semoga saling menyintai antara satu sama lain, dan kami adik-beradik amat menyayangi kamu berdua. Dan untuk adik-beradik saya semoga perhubungan erat yang kuat seperti sekarang akan berkekalan sampai bila-bila. And You, may we stay strong everyday. Amen.

Kepada teman-teman yang menyambut Hari Krismas, di sini saya ucapkan terlebih dahulu selamat menyambut Hari Krismas dan Tahun Baru 2016.



Peace & Love,








No comments:

Post a Comment